Polityka prywatności

Ochrona danych osobowych – informacja

 

Cieszymy się z Państwa zainteresowania sklepem z wyposażeniem dla firm www.biurobox.pl. Nasz sklep oferuje szeroki zakres wyposażenia wyłącznie dla firm i instytucji. Wprowadziliśmy środki techniczne i organizacyjne, aby chronić Państwa dane, które przetwarzamy, przed manipulacjami, i przed dostępem nieuprawnionych osób.

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119, s. 1) (dalej: RODO), informujemy, że:

Rodzaj zbieranych danych

Zbieramy dane niezbędne do realizowania dostaw towaru zamówionego w sklepie internetowym www.biurobox.pl .

W trakcie wizyty na stronie www.biurobox.pl rejestrowane są informacje o ruchu w internecie takie jak adres IP Państwa komputera, data i godzina wejścia na stronę, link odsyłający, nazwa przeglądarki internetowej, system operacyjny, nazwa dostawcy usług internetowych. Są to infromacje niezbędne do prawidłowej prezentacji Państwu zawartości naszej strony intrnetowej. Dane te nie zostają przypisane do osoby.

Administrator danych osobowych

Administratorem Państwa danych osobowych jest:

Firma: Robert Willam, Al. Monte Cassino 6, 75-412 Koszalin, NIP 6691650257

Adres email: ochronadanych@schaefer-shop.pl

Administrator danych osobowych nie przetwarza szczególnych danych określonych w Artykule 9 rozporządzenia PE i Rady UE 2016/679 w związku z tym nie powołał inspektora ochrony danych.

Cele i podstawy prawne przetwarzania danych osobowych

Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu: realizacji dostaw towarów zamówionych w sklepie internetowym, wysyłki ofert i katalogów handlowych w formie papierowej oraz wysyłki reklam w formie elektronicznej na podstawie [art. 6 ust. 1 lit. a RODO, tj. Pana/Pani zgody na przetwarzanie danych osobowych]

Obowiązek/dobrowolność podania danych osobowych

Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne i nie stanowi warunku dokonania sprzedaży.

Zgoda na otrzymywanie reklam drukowanych i elektronicznych jest dobrowolna i nie stanowi warunku dokonania sprzedaży.

W przypadku osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą pobieramy dane niezbędne do wykonania umowy i wystawienia faktury, są to więc informacje na które nie jest wymagana zgoda.

Czas przetwarzania danych

Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane w celu do wykonania umowy, ze względu na wymagania ustawy o rachunkowości oraz przez okres na jaki udzielamy gwarancji. Ze względu na długi okres gwarancji jakiego udzielamy na niektóre towary Pana/Pani dane będziemy przechowywać przez 10 lat.

W każdej chwili może Pan/Pani zażądać usunięcia swoich danych co niezwłocznie uczynimy. Żądanie usunięcia nie obejmuje danych na fakturach, które musimy przechowywać ze względu na wymagania ustawy o rachunkowości.

Dane zbierane za pomocą formularza

Często udzielamy Państwu porad i wyjaśnień dotyczących produktów i wyposażenia dla firm.

Formularz na naszej stronie, służący do zadawania nam pytań zbiera dane niezbędne od udzielenia odpowiedzi na Państwa pytanie. W formularzu prosimy o podanie adresu email. nazwiska, adresu i numeru telefonu. Dane z formularza nie są rejestrowane.

Komercyjne użycie danych

Komercyjne wykorzystanie, przetwarzanie i przekazywanie danych osobowych podlega dalszej wyraźnej zgodzie (np. wysyłka ofert email, zapytania zwrotne dotyczące zamówienia, ankiety online dotyczące relacji biznesowych). Mogą Państwo sprzeciwić się przetwarzaniu i wykorzystywaniu danych osobowych w celach reklamowych w dowolnym momencie. Sprzeciw należy skierować na adres pocztowy lub e-mailem na adres: ochronadanych@schaefer-shop.pl lub na adres anulowaniereklam@schaefer-shop.pl .

Analiza ruchu na stronie internetowej

Ta strona internetowa korzysta z Google Analytics, usługi analizy oglądalności stron internetowych udostępnianej przez Google Inc. ("Google"). Google Analytics wykorzystuje tak zwane "pliki cookie", pliki tekstowe przechowywane na komputerze użytkownika, które umożliwiają analizę korzystania z witryny przez użytkownika przeglądarki. Informacje generowane przez cookie na temat korzystania z tej strony internetowej są zazwyczaj przesyłane na serwer Google w USA i tam przechowywane. Jeśli jednak aktywowana jest anonimizacja IP na tej stronie, Twój adres IP zostanie wcześniej skrócony przez Google w obrębie państw członkowskich Unii Europejskiej lub innych stron Porozumienia o Europejskim Obszarze Gospodarczym. Tylko w wyjątkowych przypadkach pełny adres IP zostanie wysłany na serwer Google w USA i tam skrócony. W imieniu operatora tej witryny Google wykorzysta te informacje do oceny korzystania z witryny, sporządzania raportów dotyczących aktywności na stronie oraz świadczenia innych usług związanych z aktywnością na stronie internetowej i użytkowaniem Internetu dla operatora strony. Adres IP dostarczony przez Google Analytics w ramach Google Analytics nie zostanie scalony z innymi danymi Google.

Możesz zapobiec przechowywaniu plików cookie poprzez odpowiednie ustawienie oprogramowania przeglądarki. Należy jednak pamiętać, że jeśli to zrobisz, możesz nie być w stanie w pełni wykorzystać wszystkich funkcji tej witryny. Ponadto możesz zapobiec gromadzeniu przez Google danych generowanych przez plik cookie i związanych z korzystaniem z witryny (w tym adresu IP), a także przetwarzaniem tych danych przez Google, pobierając wtyczkę do swojej przeglądarki. Wtyczkę należy pobrać pod poniższym linkiem http://tools.google.com/dlpage/gaoptout?hl=pl i zainstalować jako dodatek do swojej przeglądarki.

Informujemy, że adresy IP w Google Analytics są skracane w celu wykluczenia identyfikacji osób.

Użycie plików cookie

Nie przechowujemy żadnych danych osobowych w plikach cookie. Nasze pliki cookie zawierają tylko numer identyfikacyjny, który pozwala nam rozpoznać Twój komputer przy kolejnej wizycie. Ponadto zapisywane są wartości tak / nie, informujące nas, czy korzystasz z urządzenia mobilnego do odwiedzenia naszego sklepu.

Używamy dwóch rodzajów plików cookie. Pliki tymczasowe są używane tylko na czas poszczególnych sesji i zapewniają określone funkcje. Podczas zamykania sesji przeglądarki tymczasowe pliki cookie są usuwane. Tzw. trwałe pliki cookie pozostają nawet po zamknięciu przeglądarki i mogą pozostawać od kilku dni do kilku miesięcy. Używamy tymczasowych plików cookie  po zalogowaniu się przy użyciu konta użytkownika online. W takim przypadku łączymy Twoją rejestrację z numerem identyfikacyjnym w Twoim pliku cookie. Ten plik cookie jest wymagany do technicznego wdrożenia niektórych funkcji w naszym sklepie i istnieje tylko do momentu zamknięcia przeglądarki. Trwałych plików cookie używamy do rozpoznawania podczas kolejnej wizyty. Stałe pliki cookie dają nam możliwość uczynienia naszej oferty bardziej przyjazną i indywidualną. Współpracujemy z kilkoma firmami partnerskimi, które pomagają nam w zbieraniu i analizowaniu anonimowych danych. Odwiedzając nasz sklep internetowy, pliki cookie są również ustawiane przez te firmy partnerskie i przechowywane na twoim komputerze. Te pliki cookie stron trzecich to zazwyczaj trwałe pliki cookie. Te pliki cookie zawierają tylko numer identyfikacyjny i żadnych danych osobowych. W żadnym momencie nie kojarzymy tych plików cookie z Twoimi danymi osobowymi.

Deaktywacja plików cookie

Większość przeglądarek jest ustawiona tak, aby automatycznie akceptować pliki cookie. Jeśli nie chcesz akceptować plików cookie, możesz zmienić sposób traktowania plików cookie w ustawieniach zabezpieczeń lub prywatności w swojej przeglądarce. Możesz wyłączyć przechowywanie plików cookie, w tym plików cookie stron trzecich, lub ustawić przeglądarkę tak, aby powiadamiała użytkownika o wysyłaniu plików cookie. Ponadto przeglądarki standardowo udostępniają funkcję usuwania pojedynczych lub wszystkich plików cookie w dowolnym terminie. Funkcja pomocy większości przeglądarek internetowych pozwoli ci dowiedzieć się, jak dokonać powyższych ustawień. Jeśli zablokujesz przechowywanie wszystkich plików cookie, nie będziemy już mogli zaoferować Tobie niektórych funkcji naszego sklepu, jednak nie ograniczy to możliwości dokonania zakupu.

Newsletter/biuletyn

W przypadku subskrypcji naszego elektronicznego biuletynu zbieramy i przetwarzamy dane osobowe (w szczególności adres e-mail) w celu wysyłania wiadomości i informacji o naszych produktach, ofertach specjalnych i o promocjach. Aby móc stale ulepszać nasz serwis, wyposażyliśmy nasz biuletyn w funkcję śledzenia. Ta funkcja informuje nas tylko o tym, czy i kiedy został otwarty nasz biuletyn i które linki zostały kliknięte. Powiadomienia systemu śledzenia są dokonywane na podstawie anonimowych danych i nie pozwalają na indywidualne odniesienie osobiste. Jeśli nie chcesz już otrzymywać naszego biuletynu, możesz zrezygnować z subskrypcji w dowolnym momencie w centrum obsługi biuletynu. W każdym biuletynie znajdziesz również linki do rezygnacji z subskrypcji, z których możesz zrezygnować. Centrum biuletynu pozwala również na zmianę danych.

Ocena zdolności kredytowej

W celu ochrony naszych uzasadnionych interesów (np. przy płatności odroczonej) uzyskujemy informacje o kondycji finansowej od firm zajmujących się oceną zdolności kredytowej, w szczególności od Info Veriti Polska Sp. z o.o., ul. Serwituty 23, 02-233 Warszawa, KRS 0000281199. W tym celu zapewniamy odpowiednim służbom dane osobowe wymagane do sprawdzenia wiarygodności kredytowej i wykorzystujemy otrzymane informacje dotyczące statystycznego prawdopodobieństwa niewykonania zobowiązania, aby uzyskać wyważoną decyzję w sprawie ustanowienia, wdrożenia lub rozwiązania stosunku umownego. Informacja kredytowa może zawierać wartości prawdopodobieństwa, które są obliczane na podstawie naukowo uznanych metod matematyczno-statystycznych i których obliczenia obejmują, między innymi, dane rejestrowe.

Bezpieczeństwo danych w internecie

W Internecie transmisja danych ze stron informacyjnych jest zasadniczo niezabezpieczona. Generalnie nie jest wykluczone, że przesyłane dane i zawartość mogą być oglądane przez osoby nieuprawnione i ewentualnie mogą nawet zostać sfałszowane. Dostęp do konta klienta online jest możliwy tylko po wprowadzeniu identyfikatora użytkownika i osobistego hasła. Dane dostępowe należy traktować jako poufne i nie przechowywać haseł w przeglądarce, po zakończeniu komunikacji z nami należy zamknąć okno przeglądarki. Naszą stronę internetową i inne systemy zabezpieczamy również za pomocą środków technicznych i organizacyjnych przed utratą, zniszczeniem, dostępem, modyfikacją lub dystrybucją danych przez osoby niepowołane.

Informacje o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji

Sklep internetowy www.biurobox.pl nie wykonuje zautomatyzowanego podejmowania decyzji.

Odbiorcy danych osobowych

Ze względu na konieczność prawidłowego funkcjonowania łańcucha dostaw oraz wymagania ustawy o rachunkowości, Państwa dane musimy przekazywać naszym partnerom.

Odbiorcami Pana/Pani danych osobowych są:

Firma SSI Schäfer Shop GmbH z siedzibą Industriestrasse 65, Betzdorf w Niemczech, która dostarcza towar, drukuje etykiety adresowe.

Firma No Limit Sp. z o.o. z siedzibą ul. Księżnej Anny 4, 03-866 Warszawa, która jest naszym partnerem logistycznym i dowozi towar na adres wskazany przez Pana/Panią w zamówieniu.

Biuro rachunkowe Usługi Informatyczne i Księgowe inż. Grażyna Kowalska, ul. Westerplatte 57a, 75-642 Koszalin, które prowadzi naszą rachunkowość.

W przypadku zapłaty kartą płatniczą, pay by link, blik: Blue Media S.A., ul. Powstańców Warszawy 6, 81-718 Sopot

Pozostali dostawcy nie otrzymują żadnych danych osobowych.

Dane klientów, którzy założyli konto w sklepie www.biurobox.pl są przechowywane na serwerze firmy SOTE S.J. ul. Wolsztyńska 2, 60-361 Poznań, dane te są zabezpieczone i obsługa serwera nie ma dostępu do danych.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Na podstawie RODO ma Pan/Pani prawo do:

  • żądania dostępu do swoich danych osobowych
  • żądania sprostowania swoich danych osobowych
  • żądania usunięcia swoich danych osobowych
  • żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych
  • wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych
  • żądania przenoszenia danych osobowych

Powyższe żądania są wykonywane niezwłocznie i bezpłatnie.

Prawo do cofnięcia zgody

Może Pan/Pani cofnąć udzieloną zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w dowolnym momencie.

Cofnięcie przez Pana/Panią zgody na przetwarzanie danych osobowych nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego na podstawie Pana/Pani zgody przed jej cofnięciem.

Prawo do cofnięcia zgody nie obejmuje danych, które musimy przechowywać zgodnie z wymaganiami ustawy o rachunkowości na przykład dane osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, które dokonały u nas zakupu muszą być przechowywane przez okres 5 lat licząc od daty zamknięcia roku finansowego, w którym dokonano zakupu.

Zgodę można wycofać wysyłając odpowienią informację na adres: ochronadanych@schaefer-shop.pl lub anulowaniereklam@schaefer-shop.pl .

Po otrzymaniu wycofania zgody nie będziemy przechowywać i przetwarzać Państwa danych do celów innych niż realizacja zamówień i obsługa ewentualnych reklamacji. Wysyłka reklam elektronicznych oraz katalogów zostanie wstrzymana. Można także dokonać częściowego cofnięcia zgody tylko na wybrane formy komunikacji.

Skarga do organu nadzorczego

Ma Pan/Pani prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych.

Biuro Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych informuje, że rozpatruje skargi, które spełniają wymogi określone w art. 63 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego (Tekst jednolity: Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 ze zm.).

Przekazywanie danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej

W przypadku zakupu towarów imporotwanych z Niemiec Państwa dane są przekazywane do Niemiec do firmy SSI Schäfer Shop GmbH, która pakuje zamówiony towar i drukuje etykiety adresowe. Dane przekazane do Niemiec nie są przechowywane i nie są przekazywanem innym podmiotom i są użyte jednorazowo wyłącznie do przygotowania wysyłki towaru.

Rejestr czynności przetwarzania

Jako firma zatrudniająca mniej niż 250 osób jesteśmy zwolnieni z obowiązku prowadzenia rejestru czynności przetwarzania danych osobowych. [art. 30 rozporządzenia]

 

Data publikacji: 24 maja 2018