Szafki na klucze w ochronie danych

12-06-2018

Nowe zasady ochrony danych nie określają szczegółów wyposażenia biurowego. O sposobie ochrony danych należy zdecydować samodzielnie. Niewątpliwie dokumenty zawierające dane osobowe nie powinny być przechowywane w otwartych meblach biurowych w pomieszczeniu, do którego dostęp mają osoby, które nie powinny mieć dostępu do dokumentów - na przykład osoby, które sprzątają biuro.

Przydatnym wyposażeniem jest w takiej sytuacji szafka na klucze zamykana zamkiem cyfrowym. Po pracy chowamy wszystkie dokumenty do szaf, klucze do szaf aktowych chowamy w szafce na klucze i zamykamy jej zamek cyfrowy.

Stosując taką procedurę zapewniamy dostęp do dokumentów innym uprawnionym pracownikom, nie musimy wynosić z biura kluczy do szaf aktowych i jednocześnie zabezpieczamy dane przed dostępem osób nieuprawnionych.

Sklep BiuroBox poleca duży wybór szafek na klucze z zamkiem cyfrowym.